قوانین طراحی

قوانین طراحی، هزینه، مدت زمان:
آن دسته از مشتریانی که طرح چاپی برای ارسال مستقیم ندارند، میتوانند بصورت غیر حضوری با انتخاب گزینه طراحی ندارم در صفحه ثبت سفارش و یا بصورت تلفنی درخواست طراحی نمایند. همچنین امکان طراحی حضوری در دفتر مجموعه برای شما عزیزان تدارک دیده شده است. شما میتوانید در صفحه توضیحات مربوط به فرآیند طراحی در کانون چاپ و تبلیغات پارس پیشرو تعرفه قیمت و توضیح کامل روند طراحی بصورت غیر حضوری و حضوری را مشاهده نمایید.

چند نکته مهم در مورد روند طراحی حائز اهمیت میباشد. لطفا در مورد ثبت سفارش و استفاده از خدمات کانون چاپ و تبلیغات پارس پیشرو، این نکات را حتما در نظر داشته باشید!

+) شروع روند طراحی و ارجاع کار به تیم طراحی مستلزم واریز هزینه طراحی و تایید حسابداری میباشد.

+) روند پروسه طراحی معمولا بین 1 تا 3 روز کاری زمان میبرد. (در نظر داشته باشید با توجه به اینکه طراحی یک امر سلیقه ای بوده، این پروسه ممکن است تا یک هفته هم زمان ببرد!) پس در نظر داشته باشید که مدت زمان تحویل محصولات بدون احتساب زمان طراحی و صرفا جهت چاپ محصول ذکر شده است.

+) مالکیت حقیقی و حقوقی طراحی انجام شده متعلق به کانون چاپ و تبلیغات پارس پیشرو میباشد. ولی طبیعتا مجموعه خود را در نوبت های بعدی موظف به چاپ طرح بدون تغییر و اصلاحات جدید، بدون دریافت هزینه اضافه تر (طراحی) میداند. در صورت نیاز به دریافت فایل اصلی و لایه باز طرح خود، این امکان با پرداخت هزینه واقعی طراحی وجود دارد. معمولا این هزینه متناسب با طرح مربوطه متغیر بوده و از 2 برابر تعرفه طراحی مجموعه شروع می شود.

+) اصلاحات درخواستی در طرح در نوبت های بعدی چاپ، شامل هزینه مربوط به ادیت و ویرایش طرح میباشد که متناسب با حجم تغییرات، با توافق بین مشتری و مجموعه تعیین میشود.

+) انجام طراحی یک پروسه زمان گیر است و ممکن است تا چند روز به طول بکشد. لذا تا زمانی که طراحی نهایی و فایل قابل چاپ آماده و مورد تایید شما قرار نگرفته باشد، امکان شروع چاپ وجود نخواهد داشت. طبیعی است در طول پروسه طراحی در صورتی که هزینه های چاپ تغییراتی داشته باشد مشتری موظف است هزینه روز محصول را پرداخت نماید و در صورت پرداخت هزینه ابتدایی چاپ موظف به پرداخت مابالتفاوت هزینه خواهد بود.

+) در صورت عدم تمایل به پرداخت هزینه، سفارش لغو و هزینه پرداختی چاپ عودت داده خواهد شد. اگر در این مدت فرآیند طراحی آغاز و طرح اولیه توسط طراح آماده شده باشد، هزینه طراحی به عنوان حق الزحمه در اختیار مجموعه میماند.




نکاتی که در طراحی باید رعایت شود!

+) چنانچه فایل طراحی شده از جانب شما باشد و مود رنگی آن RGB-16BIT میباشد مسئولیت رنگ ها به عهده شما میباشد. مود رنگی مورد استفاده در چاپ CMYK میباشد.

+) کیفیت کلیه فایل های چاپی بایستی 300dpi باشد در صورت استفاده از کیفیت تصویر پایین تر کارهای چاپی شما با افت کیفیت مواجه خواهد شد.

+) چنانچه فایل طراحی شده از جانب شما باشد در فرم های ویزیت ساده 3 میلی متر و در فرم های دورگرد 5 میلی متر خلاصی برش رعایت شود. در فرم هایی که برجستگی و یا طلاکوب دارد، فایل های فیلم برجستگی و طلاکوب آن از کناره های کار 7 میلی متر فاصله داشته باشد.

+) چنانچه در فرم های کتان از تمپلات رنگ استفاده کنید مرکز مسئولیتی در قبال کار نخواهد داشت.

+) چنانچه فایل طراحی شده از جانب شما باشد، در صورت استفاده از نوشته 4 رنگ مرکز مسئولیتی در قبال کار نخواهد داشت.

+) درکلیه سفارشات چاپی خطای برش وجود دارد (حداقل 3 میلیمتر) دقت داشته باشید در صورت حساسیت سایز سفارشتان بایستی این خطا را در نظر بگیرید.

+) در چاپ فایل هایی که Qr-code دارند مرکز هیچگونه مسئولیتی درقبال خوانا شدن Qr-code ندارد. درصورت استفاده از Qr-code فقط از رنگ مشکی تک رنگ (Black:100) استفاده نمایید.




نحوه محاسبه زمان تحویل:

+) زمان تحویل که در سایت و لیست قیمت برای هر محصول مشخص شده است، بر طبق روز های کاری چاپخانه (به غیر از جمعه و ایام تعطیل رسمی و غیر رسمی) محاسبه میشود.

+) نحوه محاسبه روزهای کاری به این صورت است که شنبه تا یکشنبه میشود یک روز کاری و یا پنجشنبه تا شنبه به دلیل روز کاری نبودن روز جمعه در چاپخانه، یک روز کاری محاسبه خواهد شد.

+) جهت رفاه حال شما مشتریان محصولات پرکاربردتر در فرم های فوری و بعضا فرم های یک روزه بسته میشود که بنا به تمایلتان میتوانید زمان تحویل سریع تر را سفارش دهید.

+) سفارش هایی که بعد از ساعت 12 ثبت میشود، به عنوان سفارش ثبت شده در روز کاری آینده محسوب شده و اولین روز کاری با توجه به این امر از پس فردا تاریخ صدور فاکتور تعیین میشود.

+) سفارشات یک روزه در صورت ثبت قبل از ساعت 12:00 فردای همان روز آماده تحویل میباشد و در صورت ثبت بعد از ساعت 12:00 به عنوان سفارش ثبت شده در روز کاری آینده محسوب شده لذا پس فردای آن روز آماده تحویل میباشد (به غیر از جمعه و ایام تعطیل رسمی و غیر رسمی)

+) در نظر داشته باشید که مراحل ثبت سفارش، تا تحویل سفارش بصورت خودکار داخل پنل کاربری شما داخل سایت مجموعه بروزرسانی میشود. لذا به راحتی میتوانید از آماده بودن سفارش خود در موعد مقرر و بعضا زودتر از موعد مطلع شوید.

+) ضمن اینکه به محض آماده شدن سفارش، این امر از طریق پیامک (در صورت فعال سازی و تایید شماره موبایل بعد از پیامک اول) به اطلاع شما مشتریان گرامی خواهد رسید.

+) زمان تحویل محصولات در لیست قیمت، برای مشتریان شیراز میباشد. مشتریان عزیز شهرستان بایستی شرایط رسیدن بار به ایشان اعم از زمان بندی پایانه های باربری و غیره را در نظر بگیرند.

+) با انتخاب گزینه سرچسب در محصولاتی همچون سربرگ، سرنسخه، تراکت و محصولات مشابه یکروز کاری به زمان تحویل محصول اضافه میشود.

+) کلیه سفارشات دیجیتال و لارج فرمت بین ساعت 16 الی 17 در دفتر تحویل سفارشات کانون چاپ و تبلیغات پارس پیشرو آماده تحویل است، اما اگر نیاز دارید سفارش خود رو همان روز تحویل بگیرید میبایست تا قبل از ساعت 12 ثبت سفارش انجام دهید در غیر این صورت سفارشاتی که بعد از ساعت 12 ثبت شود فردای روز کاری ثبت سفارش بین ساعت 16 الی 17 آماده میشود.




نکات مهم خدمات آنلاین ما:

+) کلیه قیمت ها به تومان میباشد.

+) کلیه سایزهای ارائه شده در سایت و لیست قیمت، سایز فایل دریافتی میباشد؛ سایز سفارشات بعد از برش نسبت به نوع خدمات سفارش مورد نظر تغییر خواهد کرد.

+) هر یک از محصولات دارای قالب پیش فرض به فرمت (PSD,AI,PDF,SVG) میباشد که پیشنهاد میشود برای رسیدن به بهترین نتیجه حتما از فرمت موارد بالا در ارسال فایل چاپی خود در نظر داشته باشید.

+) راهنمای طراحی انواع محصولات در سایت قابل مشاهده بوده و توصیه میشود هنگام سفارش هر محصول، راهنما را حتما مطلالعه فرمایید.

+) شخصی که برای سفارش و تحویل کارهای شما به کانون چاپ و تبلیغات پارس پیشرو مراجعه میکند، نماینده تام الاختیار شما میباشد،

+) لذا از فرستادن افراد بی اطلاع به مجموعه جدا خودداری فرمایید.

+) تمام محصولاتی که در لیست قیمت قابل مشاهده هستند، بر اساس شرایط و محدودیت های فرم عمومی میباشد. توصیه میشود جهت سفارش های شرکتی (برندهای خاص) و سفارش های حساس از نظر نوع رنگ و کاغذ و... تماس حاصل فرمایید.



فرم عمومی چیست؟

ملاحضات مربوط به فرم عمومی چاپ به مجموعه فایل های چاپی که به علت پایین آوردن هزینه ها به صورت مشترک داخل یک فرم چاپی بسه شده و نسبت به نوع رنگ فایل ها تفکیک نمی شوند فرم عمومی گفته می شود.  لازم به ذکر است به هر فرم عمومی دارای میانگین رنگی خاص می باشد و رنگ ها بر اساس رنگ قالب فرم چاپی تنظیم می شود. از این رو کلیه کارهای که در این فرم چاپ می شوند با 15% اختلاف رنگ نسبت به مانیتور استاندارد مواجه خواهند شد. درکلیه سفارشات چاپی خطای برش وجود دارد (حداقل 3 میلیمتر) دقت داشته باشید در صورت حساسیت سایز سفارشتان بایستی این خطا را در نظر بگیرید.

به علت تغییر مداوم مواد اولیه (کاغذ،کیسه،مرکب، روکش ها و ...) و همچنین تفاوت میانگین رنگی در هر فرم، سفارشات شما در فرم های عمومی که حتی با اختلاف یک فرم چاپ شده اند باهم قابل مقایسه نخواهند بود (اختلاف فرم های عمومی از چاپ تا چاپ 30% خواهد بود). همچنین شما میتوانید بعد از سفارش نمونه جنس ها را برسی نمایید اما به یاد داشته باشید بافت و ضخامت کاغذ،کیسه، کاور لمینت و همچنین کیفیت چسبندگی لیبل ها در برند های مختلف، متفاوت است و خرید چاپخانه بر اساس موجودی بازار می باشد. لذا هنگام سفارش این امر را در نطر بگیرید .

توجه داشته باشید نسبت به حساسیت و اهمیت کارتان نوع سفارش خود را مشخص کنید. کیفیت سفارشات (به لحاظ رنگ و کاغذ و ...) در فرم های عمومی با یک فرم اختصاصی قابل مقایسه نخواهد بود. به علت تغییر مداوم کاغذ در جنس های مختلف همچون کرافت ، امکان تفاوت رنگ در کاغذ با نمونه ی مشاهده شده در سایت و یا داخل کانون چاپ و تبلیغات پارس پیشرو وجود دارد.